dilluns, 29 de setembre del 2014

Damià Olivella - Més enllà

Les paraules que no em deixen dir
tot allò que tu has estat per mi
sento que ara ja puc descobrir
tot allò que no he pogut sentir..
-
he sentit que vols marxar ben lluny
que ja res mai no et podrà aturar
poster junts podem trobar el camí
tant se val el lloc, sols vull marxar d'aquí..
-
obro els ulls i no puc veure
que tot és al meu davant
que res pugui fer-me enrera
-
I TROBARÉ,
MES ENLLÀ DELS DIES,
RERA LES ESTRELLES,
EL MEU LLOC
MÉS ENLLÀ DEL TEMPS i DEIXARÉ
VELLS CAMINS ENRERA
JA NO HI HA FRONTERES
MÉS ENLLÀ ET TROBARÉ
-
Les paraules que no poden dir
tot allò que tu has deixat en mi
sento que ara ja puc compartir
tot allò que no he volgut sentir..
-
tornaré amb la llum de l'alba
em tindràs al teu costat
quan tu deixis d'esperar-me...
-
I TROBARÉ,
MES ENLLÀ DELS DIES,
RERA LES ESTRELLES,
EL MEU LLOC
MÉS ENLLÀ DEL TEMPS i DEIXARÉ
VELLS CAMINS ENRERA
JA NO HI HA FRONTERES
MÉS ENLLÀ ET TROBARÉ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...